Гарантії при автопідборі

Гарантії при автопідборі

Іноді клієнти запитують, які гарантії я даю.

Я їх прекрасно розумію: сфера послуг в нашій країні явно кульгає, і не в бік хорошого сервісу. Крім того, у деяких кожна копійка на рахунку і на вітер викидати гроші не хочеться. Та й останнім часом з’явилися недобросовісні експерти, які або погано виконують свою роботу, або беруть гроші і не виконують її зовсім.

Які гарантії в принципі є у клієнтів будь-яких послуг в нашій країні? Звичайно, є Закон про права споживача. Але на жаль, довести свою правоту споживачеві вдається не завжди. А значить більше ми покладаємося на репутацію і досвід компанії або людини, на відгуки людей, які вже стали клієнтами.

Я ретельно і всебічно перевіряю кожну машину.

Крім повноцінної перевірки технічного стану, і комп’ютерної діагностики, я відстежую історію авто.

Перевіряю за офіційними базами дилерів дані про конкретну машині – де куплена, ким обслуговувалася, чи проходила планове ТО.

Якщо сумнівів немає – їду з продавцем на СТО, перевіряємо ходову і дивлюся на кузов знизу – стан рульової колонки, амортизаторів, мотора. Чи є іржа, не заводські зварювальні шви і інші зовсім не «дрібниці».

Я працюю офіційно.

Коли ми укладаємо договір про надання послуг, це іноді навіть більш вигідно мені, адже клієнти теж бувають недобросовісні.

Але більшою мотивацією для мене є сама потреба робити свою роботу добре. Повірте, під час інтернет-спільнот і загальнодоступності інформації в мережі новини поширюються зі швидкістю світла. Тому, якщо я буду працювати погано – про це дуже швидко все дізнаються.

Наприклад, недавно один експерт вирішив не напружуватися, і просто вкрав опис моїх послуг з мого ж сайту, розмістив у себе. Помітивши це, я звернувся в тех. підтримку ресурсу. Сподіваюся цей казус усунуть. Я це пишу до того, що такі речі сьогодні легко виявити.

На замітку деяким скептикам: відгуки на моєму сайті реальні, а не написані мною, як і відео зняті ні з участю акторів.

Я дорожу своєю репутацією.

Я теж людина і можу помилятися, саме тому я постійно вдосконалюю свої навички і знання. Але я ніколи свідомо не обману замовника і не введу його в оману.

Іноді продавці пропонують мені дати “на кишеню” щоб я щось приховав від клієнта, але це просто не мій принцип. Виграти 100 доларів і втратити репутацію, а значить і все подальші замовлення … Навіщо?

Я даю письмовий висновок.

Після вибору моделі ми прописуємо в акті дані на машину:

  • пробіг,
  • рік випуску,
  • виявлені під час перевірки недоліки, на які згоден клієнт.

Найчастіше це:

  • незначні підфарбування,
  • відновлювальні роботи по бамперу,
  • іноді заміна лобового скла через тріщини від потрапляння камінчика.

Також я перераховую необхідні роботи по найближчому обслуговуванні (наприклад, заміна гальмівних дисків або інших витратних матеріалів)

Якщо у вас залишилися питання – набирайте і ми все обговоримо.

На ютуб – каналі і сайті безліч реальних відгуків про мою роботу. Телеканали запрошують мене на інтерв’ю, і я не хочу втратити репутацію чесного експерта.

Вдалих вам покупок, а ще краще не покладайтеся на удачу, а вибирайте професіоналів і тих, хто любить свою справу.

З повагою Автоексперт