Робимо огляд: Toyota Land Cruiser Prado 2018
Текстова версія відео * тест-драйву з ліричними (технічними) відступами. Отже, поїхали:
– Toyota Land Cruiser Prado 2018 року випуску. 2, 8 дизель. Хороший, м’який автомобіль. Toyota залишається надійним. І Прадо по коробці, ходової, мотору залишається абсолютно тим же, який був в 10 році. В принципі, можна грубо сказати, він той же, який був у восьмому році: все, що тоді придумали, воно є.
Може трохи переробили, але в основному – та ж ходовка проста, той же простий повний привід постійний: не сиплеться, не ламається. Машина стала м’якше, тихіше – це все додавалося для комфорту. Але силові агрегати залишилися на місці. І немає сенсу в ньому щось міняти, головне, що воно не ламається і добре продається – навіщо тоді міняти?
І турбо-мотор, який зараз у багатьох конкурентів присутній, немає сенсу ставити. Зношується моторесурс, і на Прадо куди заїдеш, там інші швиденько помирають. Зокрема з Volkswagen у нас був клієнт: прийшов, купив назад хайлакс з простим турбованим дизелем. Простим в порівнянні з битурбо Volkswagen. Тому що у нього лягли дві турбіни за 30.000. Він їздив не по місту, off road, битурбо дволітровий двигун класно їде. Але турбіни лягли.
Повний привід постійний, з примусовим блокуванням.
Єдине, що змінилося – важелі механічні стояли, зараз там кнопки – великі, зручні.
Сергій задає питання: Ззаду стабілізатор – він активний чи ні?
– Так, він активний, розподіляє все-таки, по крену більш стійка виходить.
Що маємо тут в даному випадку? Це не базова версія, друга після базової комплектації: Elegance, з шкіряним салоном.
Питання: У базовій йде ключ або кнопка старт-стоп?
– Залежно від двигуна: 2,7 бензиновий мотор, там йде ключ викидний і бортовий комп’ютер там монохромний, не кольоровий, як тут у нас.
І він йде, відповідно, без управління бортовим комп’ютером, він там найпростіший: пробіг до заправки, витрата палива …
А якщо брати дизельний варіант, точно таку ж Комфорт комплектацію, вона буде з бортовим комп’ютером і безключовим доступом.
Тобто різниця в одній і тій же комплектації залежить від мотора.
Витрати палива
Питання: В рекламці написано 9,9 літрів. Це так?
– тестовому екземпляру дістається, тому тут маленької витрати не побачите.
Плюс кожен тест-драйв, коли машина глушиться, він обнуляється. Так виставлено, що буде показувати реально – ви проїхалися і бачите, щоб без ілюзій було. Дивіться, ви поїхали з нуля, і показує витрату 12 літрів, ще одне коло у вашій манері їзди – покаже десять. Реальне споживання по місту – 10-11 літрів.
Менше хто буде говорити – не слухайте. Машина важить майже 2 тонни – це перше, постійний повний привід – друге.
Звук мотора ледве чутно. Хоча це не битурбо, супертихий, його чутно зовні.
Просто авто добре зашумлено, з заводу. Та й всередині більше додали м’якого. Проводить рукою по торпеді – раніше тверде було.
Модель з трьохзонним клімат – контролем.
Для пасажирів ззаду є підігрів, два режими: low і high.
Сидіння можна посунути взад-вперед, також можна відрегулювати його по нахилу.
До ста кілометрів розганяється за 13 секунд. Але, будемо дивитися правді в очі, це не та машина, на якій їдуть до 100.
Це ж позашляховик.
Питання: А якщо в серйозну грязь на ньому заїхати?
– Іноді дозволяють на тест-драйві і в бруд, і пісочок заїхати – результат дивує, навіть на цій гумі.
А це – старт з другої. Їде нормально, особливо на дизелі, що не пробуксовує. Це на такі швидкі прискорення взимку – стартує з другої передачі, з першої по будь-якому забуксує. Якщо закопався, там і тип-тронік є на цей випадок, переключили і пробуєте з другої.
Як бачите, камера заднього виду є. Тест-драйв закінчено.
Тепер для довідки – то, що залишилося за кадром:
Прадо 2018 г. – рестайлінгова модель.
Модернізували дизайн – вигини кузова стали різкіше, створюють відчуття стрімкості, і в той же час надійності. Дах доповнили вставками, що підвищили міцність кузова.
Змінили задні ліхтарі, передні фари – і за зовнішнім виглядом, і встановили додаткову оптику. Залежно від комплектації оптика або галогенна, або світлодіодна. Найпомітніше зміни переднього бампера (став більш незграбним) і решітки радіатора – потужна, з красивими хромованими вставками на тлі чорних, посередині – емблема тойота.
Нові бампера збільшили габаритну довжину авто на 6 см, дорожній просвіт залишився колишнім – 215 мм.
У керуючій електроніці з’явилися два нових режиму: Sport S і Sport S +
Забарвлення кузова
Доступна в варіанті металік і перламутр, різні забарвлення, але яскраві кольори, типу червоний, синій – прибрали. Шкіряна обшивка салону також доступна в декількох відтінках. Крім класичного білого і чорного, присутні світло – бежевий і темно – коричневий.
Запасне колесо – повнорозмірне, встановлено під багажником.
Двигун на вибір – два бензинових (обсяг 2,7 і 4 літра) і дизельний – 2,8.
Оновлені системи безпеки, їх перелік залежить від обраної версії.
Загалом – машинка надійна, безпечна і затребувана.
* Ось посилання на відео