У пошуках авто, перед тим як звернутися за перевіркою або автопідбором до фахівців, ви вирішили самостійно оглянути цікавить варіант.
і на які питання отримати відповіді, ми розповімо в цій статті:
Попросіть у продавця техпаспорт. Якщо він не може його надати, поцікавтеся чому.
Перевірте відповідність номера VIN, на стеклах або лампах, пластині VIN і в техпаспорті.
Чи відповідає кілометраж на щитку, віку і зовнішньому вигляду машини?
Чи вказаний пробіг в сервісній книжці або в інших документах (буває, при скрученому одометрі, іноді забувають викинути акт або накладну, де вказано кілометраж). Чи відповідає він поточному пробігу, чи помітний приріст з року в рік?
Чи є ознаки нерівномірних зазорів між панелями/деталями або невідповідність кольорів, що може вказувати на виконання ремонтних робіт?
Чи однорідне лакофарбове покриття по всьому кузову?
Чи є сліди від бризок фарби на ручках, прокладці вікон або пластикових молдингах? Подивіться під килимками і в інших прихованих областях.
Будь-яке незвичне зварювання під капотом або в багажнику, наявність незайманого заводського точкового зварювання?
се чи ремені функціонірут справно? Огляньте їх, чи немає порізів або зношених зон, які можуть вплинути на експлуатацію.
Якщо встановлені подушки безпеки, перевірте, загоряються чи сигнальні лампи, як описано в керівництві - зазвичай вони включаються при включенні запалювання, а потім гаснуть?
Чи всі фари й склоочисники / склообмивачі працюють правильно?
Зверніть увагу на гуму. Шини з протектором менше 3 мм незабаром повинні бути замінені.
Наявність запаски, інструментів, аптечка? Се чи ремені функціонірут справно? Огляньте їх, чи немає порізів або зношених зон, які можуть вплинути на експлуатацію.
Якщо встановлені подушки безпеки, перевірте - чи загоряються сигнальні лампи, як описано в керівництві - зазвичай вони включаються при включенні запалювання, а потім гаснуть?
Чи всі фари й склоочисники/склообмивачі працюють правильно?
Зверніть увагу на гуму. Шини з протектором менше 3 мм незабаром повинні бути замінені.
Наявність запаски, інструментів, аптечка?
Чи всі індикатори на щитку приладів функціонують нормально? Вони зазвичай включаються для перевірки і гаснуть.
Чи ефективно спрацьовує гальмо або для зупинки потрібно багато часу або зусиль?
Чи рівний процес гальмування або автомобіль тягне в сторону?
Є незвичайні звуки при гальмуванні?
Наскільки ефективний ручник?
Є тяга в сторону або вібрація рульового управління?
Якщо встановлена ABC, гасне індикатор після старту двигуна?
Чи є сторонні, незвичайні шуми при запуску мотора?
Індикатор масла гасне, як тільки запускається двигун?
Чи є явні надмірні викиди вихлопних газів?
Зчеплення справно? Шум при натисканні на педаль або висока точка роботи можуть означати, що найближчим часом буде потрібен ремонт.
Чи є осад на нижньому боці кришки маслоналивного патрубка? Це може вказувати на погане обслуговування, довгий простій або в основному на короткі поїздки.
Чи правильний рівень масла? Занадто низький показує зневажливе ставлення; занадто високий рівень буває, якщо мотор жере масло і його доливають "про запас".
Чи всі замки, включаючи центральний, працюють адекватно?
Чи встановлено додаткова сигналізація, коректно працює, є керівництво по експлуатації?
Чи всі вікна, включаючи люк на даху, відкриваються / закриваються нормально?
Будь-які ознаки злому, пошкодження або заміни замків?
Є всі ключі? Вивчіть керівництво, щоб побачити, які і скільки їх було надано, коли автомобіль був новим. Сучасні ключі дорогі в заміні, особливо «головний» ключ, що надається деякими виробниками для програмування нових запасних ключів.
Справні інші системи управління: опалення, вентиляція, кондиціонування, радіо / магнітола, навігація?
Перевірка автомобіля перед покупкою - це складний і комплексний процес, якщо ви сумніваєтеся в своїх знаннях і досвіді - краще довіритися професіоналам.
А так же нагадуємо, що не варто вірити на слово продавцям і всьому, що пишуть в оголошеннях. Чому? Дивіться наш сюжет: