Іноді мені задають це питання, і інші подібні, на які я відповім в даній статті.
Мета діагностики на СТО - визначити справність або знайти несправності в вузлах і деталях для проведення подальшого ремонту.
по-перше, що майстер на СТО, навіть дуже хороший, навряд чи зможе:
Адже фахівець на СТО ремонтує машини, а не продає-купує їх.
По-друге, іноді спочатку невелика несправність може спричинити за собою серйозний ремонт в недалекому майбутньому, який відповідно зажадає витрат фінансів і часу. Спеціаліст на станції швидше за все навіть і не подумає розповісти вам про те, що може зламатися через тиждень або місяць.
А іноді, майстер може підійти дуже відповідально до огляду авто і знайти масу деталей, що вимагають заміни, як у будь-якого іншого не нового авто, і таким чином налякати вас і не навмисно відрадити від купівлі досить пристойного автомобіля.
По-третє, як я вже писав, завжди існує людський фактор: співробітники станції техобслуговування можуть перебільшити необхідність ремонту, випадково не помітити несправність, або, перебуваючи в неробочому настрої, можуть поставитися до вашого замовлення без належної відповідальності.
Не кожен продавець захоче їхати через весь Київ саме до вашого майстру. Крім того, коли перевіряєте авто у свого знайомого - подумайте, якщо ви купите машину, якій потрібен ремонт - у вашого майстра буде і робота, і дохід.
Якщо ви вирішили заїхати на будь-яку СТО, то важливо знати якість їх сервісу. Чи впевнені ви в фахівцях, чи дорожать вони своєю репутацією?
І навіть якщо ви потрапите до кращого механіка в Києві - його завдання надати вам технічну інформацію з діагностики автомобіля, а не проаналізувати її і прийняти рішення про покупку.
Це доведеться робити вам. Думаю, якщо ви зайшли на мій сайт і вже дочитали до цього місця - значить, ви не володієте знаннями і навичками, які допоможуть вам самостійно прийняти зважене рішення.
Саме тому, загнавши машину на СТО, я присутній на діагностиці авто, особисто оглядаю його, і проаналізувавши всі відповіді співробітників на мої питання - роблю певні висновки.
Так уже повелося в нашій країні, що порадою сусідки,
як лікувати зламану руку подорожником,
ми довіряємо більше ніж, кваліфікованому лікарю-хірургу.
Звичайно, друг буде чесно вам радити і навіть безкоштовно. Але чи дійсно ваш товариш є професіоналом?Крім щирого бажання допомогти вам, чи підкріплено його думку досвідом і практикою.
Чи зможе він відрізнити розібрану «догола» і заново відновлену машину від безаварійної?
Чи оцінить реальний рівень необхідних вкладень в конкретний автомобіль, що б довести його «до розуму».
І навпаки - визначить він дійсно гарне авто, яке, швидше за все, через годину вже забере інший покупець?
Я ж оцінюю стан авто в комплексі. Не просто перевіряю ЛКП, а оглядаю зазори між деталями кузова, оцінюю порушення геометрії кузова, знімалися чи деталі для фарбування, рідні чи скла. Змотав чи пробіг, як машина поводиться на тест-драйві, як працюють всі системи в процесі їзди, комп'ютерна діагностика - це все входить до складу моєї роботи.
З повагою, ваш Автоексперт