Це текстова версія відео, ролик Сергія Довгоборського за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=nWpKmk5uY2s
Сьогодні я дивився Skoda Fabia 2011 випуску. Заявлено 50 тисяч пробігу.
Підключив комп'ютер - пробіг явно скрутили. Причому підкоригували ненабагато, тисяч 20 30. Історії офіційної немає. Я по Шкоді пробивав - була на технічному обслуговуванні в 2012 р, на лічильнику було 12 тисяч кілометрів. Далі ніяких відомостей немає.
Ми її загнали на СТО. Подивилися, і ходовики теж підтвердили - там пробігу до ста тисяч: за станом ходовки, салону і інших непрямих ознак - це очевидно. Досвідченому оку видно, що там не п'ятдесят тисяч, але якщо перший раз або дрібному дивитися - на цю цифру схоже. Підключив комп'ютерну діагностику - зрозумів, що туди хтось лазив. Навіщо змотувати свідчення на двадцять-тридцять тисяч? Не зрозуміло.
Але, напевно, сенс для кого-то в цьому є, раз змотали.
Японці, корейці - у них пробіг тільки в щитку. Платіть 500-700 гривень і легко отримуєте будь-який пробіг.
Єдине, є деякі дизеля, у Mitsubishi, Лексуса, Тойоти - у дизельних моторів можливо в блоці мотора подивитися. Але не на всіх. Тобто, скрутити показання там легко, не викликаючи підозр.
Перевірити ще раз можна тільки по історії. Хоча показує практика, історію можна підробити - далі розповім казус.
- У європейців пробіг дублюється - Porsche, Volkswagen, BMW, Mercedes, Skoda, Seat у них є блоки, де повторюються пробіги: блок ABS, коробки, мотора.
Якщо це дешево робити - прибирають тільки зі щитка приладів і все.
Буває, роблять дорого. Я перевіряв Ford, у нього теж дублюється - я підключив діагностику, комп'ютер показав, що все чисто. Пробіг як на щитку, так і в блоці коробки - однаковий.
Все підкоригували, зробили чітко. А потім заїхав чоловік на станцію - все-таки пробігу було більше.
Тому якщо це робити дешево, тільки на щитку, можна зайти в інший блок і визначити. Але якщо зробити дорого - комп'ютер не покаже.
З приводу інциденту - недавно був випадок. Дорогий автомобіль, показання майже 60.000. Відповідно, в сервісній книжці також написано.
У Києві я за офіційною базі пробив - там підтвердили.
По факту - машина була з регіону, виявилося 118000. Яким чином зайшли і підкоригували дані в офіційній базі? Я, чесно кажучи, не знаю. Треба серйозні кінці мати, щоб таке зробити.
Тому, якщо труть офіційну базу, тільки на себе залишається сподіватися. Ще раз перевірити по базі необхідно. Звичайно, розповідь вище - випадок один на мільйон. Може надалі це буде частіше.
- Чесно, я зіткнувся - сам в шоці. Не чекав, що можна підтерти у офіціалів і підкоригувати.
- Вірити в те, що у десятирічного автомобіля на спідометрі 20.000 - це малоймовірно. Це буває, але рідко.
Практика підказує, машині може бути і 10 років, а пробігу - тридцять тисяч. Може їй рік виповнився, а на спідометрі вже п'ятдесят-сімдесят тисяч. Як пощастить. На везіння або на фахівців треба розраховувати.
- Різні були випадки - висікання немає, а пробігу багато. Рулі, сидіння - все це можуть поміняти.
Так, це коштує грошей - але це все робиться! Дивлячись якого класу авто - якщо дороге, хтось переймається. Якщо бюджетна модель - ясна річ, там важливо подешевше підкоригувати, подорожче продати.
Підписуйтесь на ютуб-канал, дивіться актуальні відео.
Зараз В Україні розглядається законопроект: за скручування пробігу буде штраф.