Відносно недавно наш замовник розмістив незадоволений відгук на сайті.
Нас здивував не сам факт відгуку, а то, що було написано.
Так як ми раді чути клієнтів і після покупки авто, нікуди не зникаємо і цінуємо нашу репутацію (про що ви напевно вже прочитали на сайті), ми вирішили розібратися і підняли акт огляду даної моделі, який був складений на момент покупки в 2017 році.
Пункту про заміну дверей в акті немає. Розбираємося: чи ми протупили і не помітили, що задні двері замінювалася?
До слова, одного разу наш експерт дійсно не помітив заміну дверей - її замінили через локальне пошкодження самих дверей - начебто як нічого серйозного, але з тих пір ми ретельніше перевіряємо будь які підозрілості.
Приїхавши на СТО, де знаходилася машина, оглянули уважно, але так і не знайшли двецята, які нібито міняли. Всі двері рідні. Так, пофарбований кузов неякісно, але видно це лише через рік експлуатації.
На момент перегляду авто цього, на жаль, помітно не було.
Відразу виникло питання до співробітника, який «обрадував» господаря своїми висновками про те, що авто було бито. Все виявилося просто - майстер-приймальник на око оцінив машину і зробив помилкові висновки про стан авто.
Таку «тему» люблять перекупи. Вже були випадки, коли наші замовники намагаючись продати авто через роки, обурено заявляли, що перекупи сказали, що вона бита-фарбована-ще якась і збивали ціну.
Хлопці, це їх робота.
Ви думаєте, якщо при продажу авто, вони брешуть не червоніючи, то при викупі перекупники будуть кристально чесні і повідомлять: «Чувак, немає тобі сенсу продавати її нижче ринкової ціни, твоя машина - вогонь»?
Ні звичайно. Вони будуть вишукувати, перебільшувати і навіть вигадувати недоліки і несправності. Основне завдання - відчутно знизити ціну, напустивши вид знавця і збиваючи вас з пантелику, згадуючи деталі і дефекти, про які ви навіть не чули.
При цьому, від нас чекають, що ми будемо торгуватися, а простими словами - зіб'ємо ціну на автомобіль при автопідборі.
Всі хочуть продати подорожче, а купити - дешевше.
При перевірці авто на станції врахуйте, що далеко не кожен фахівець є таким насправді. Не кожен, будучи вузьким фахівцем, може оцінити загальний стан транспортного засобу. Або володіючи певними даними, зіставити їх, і зробити правильні висновки.
Часто станція техобслуговування зацікавлена в нараховуванні "обов'язкових" робіт, а не у показі реального технічного стану. Буває потрібно всього лише змінити якусь запчастину - наполягають, що вся деталь в зборі вимагає заміни. Про продаж запчастин, з яких СТО заробляє відсоток, навіть згадувати не будемо.
Перед рекомендацією машини до покупки, ми особисто заганяємо її на підйомник, оцінюємо, що необхідно і має сенс лагодити або поміняти. Інформуємо клієнта про стан ходової і необхідних вкладеннях, виходячи з калькуляцій наших партнерів і тих запчастин, які ми вважаємо слушними (це далеко не завжди оригінал).
Нас дивує: ви звертаєтеся до нас за послугою автопідбору, значить, довіряєте, платите гроші. Але чомусь очікуєте підступу і нечесності з нашого боку в результаті?
І, заїхавши на перше ТО після покупки автомобіля, ведетесь на шахраїв СТО.
На жаль, український менталітет такий, що часто, співробітники СТО бачать: на ремонті ви, м'яко кажучи, не розумієтесь. Тож ви можете стати їх персональним джекпотом. А якщо ви згадали, що тільки купили б/у авто... Вам люб'язно замінять половину ходовки, а можливо навіть більше.
Маючи великий досвід в автогалузі, ми колись хотіли надавати сервіс контролю ремонту та обслуговування автомобіля на СТО. Але, чесно кажучи, це настільки заморочливо, стільки неякісної роботи і неприємних ситуацій виникає, що ми відмовилися від цієї ідеї.
Коли нас запитують, чому не відкрили своє СТО, відповідаємо, що не так складно відкрити, як знайти тямущий персонал. Є ті, з ким ми співпрацюємо і навіть вони не ідеальні. Автомобіль - це складна система, а не просто колеса, кузов, дроти.
Купити хорошу б/у машину і не стикатися з нечесністю продавців або СТО реально, цьому доказ більшість клієнтів, які звернулися до нас і дотримувалися наших рекомендацій. Але важливо розуміти, що випадки обману (навіть ненавмисного) трапляються - це реалії українського сервісу та автомобільного ринку.
Як ми визначаємо стан автомобіля, на що саме звертаємо увагу, що вважаємо важливим при виборі та купівлі б/у авто в Україні та закордоном, розповімо в наступній статті.
А поки, пам'ятайте - ми завжди на зв'язку, не ведіться на обман і дотримуйтесь правил дорожнього руху - безпека понад усе.
З повагою, Сергій Довгоборскій