Як вибрати б/у авто самому: задаємо питання власнику

Як вибрати б/у авто самому: задаємо питання власнику

Це друга частина статті. Першу читайте тут.

Після того, як ви виписали з оголошень номери телефонів тих автомобілів, які вам сподобалися найбільше, не поспішайте погоджуватися на зустріч. Уже на етапі телефонних переговорів можна значно скоротити кількість пропозицій.

Мої клієнти за послугою разового перегляду авто перед покупкою часто говорять: ну, мені чоловік сказав, що там тільки одне підфарбування, а вся машина в рідній фарбі. Який же сенс йому брехати?

А насправді виявляється, що там мало не весь кузов в шпаклівці. Хоча грошей просять чимало, середньоринкову вартість.

Пам’ятайте про те, що продавцеві потрібно швидше продати і розраховувати, що він скаже вам всю правду – не варто. Якщо ви почнете ставити правильні прямі питання, відразу зрозумієте, коли людина ухиляється або не знає, що відповісти.

  1. Спочатку запитайте про все, що прочитали в оголошенні.
    Наприклад: ви писали, що є запасний комплект гуми, він в робочому стані? Ви перший (другий) власник, я правильно зрозумів? Клімат-контроль в робочому стані, профілактичне обслуговування проводили? Якщо вже на цьому етапі виявляється, що інформація перекручена або не відповідає дійсності, варто насторожитися.
    Уточніть, що йде в комплекті. Це важливий момент, адже якщо потрібно буде купувати нову гуму або магнітолу, ставити парктроник, тонувати скла – це спричинить за собою додаткові витрати. З іншого боку, якщо модель укомплектована непотрібними вам надмірностями, а вони вже включені у вартість, можна заощадити купивши іншу модель, без зайвих «наворотів».

    Уточніть, чи є людина власником по техпаспорту, або на якій підставі він продає це авто. Чи згоден він на оформлення договору купівлі-продажу або наполягає на довіреності.

    Попросіть, щоб вам прислали фото порогів і попутно розпитайте, чи є корозія на кузові, чи підфарбовувався він і з якого приводу.
    Якщо пороги гнилі, а продавець каже, що іржі і підфарбовувань на кузові немає – це нелогічно.

    Чи є кузові пошкодження і дефекти. Незважаючи на те, що відверто про всі недоліки вам навряд чи розкажуть, але запитати має сенс. Навіть якщо господар промовчить про якісь недоліки, ви потім зможете вимагати знижку на усунення дефектів. Вам адже обіцяли продати авто хоч і б/у, але в дуже хорошому стані.

    Уважно розгляньте салон по фото до того, як дзвонити. Якщо чи порізи або брудні плями на сидіннях, картах дверей, виглядає салон доглянутим? Якщо зображення нечіткі, або їх немає в публікації на сайті, попросіть надіслати вам фото.

  2. Скажіть, що ви в обов’язковому порядку хочете провести перевірку на СТО.

    помощь при покупке авто - проверка на СТО

    Зробити діагностику ходової, подивитися на підйомнику, запросити фахівця з товщиноміром, щоб перевірити лакофарбове покриття.
    Навіть якщо ви не збираєтеся домовлятися з експертом, послухайте, чи є готовність господаря пройти таку перевірку.
    Якщо відмовляється під будь-яким приводом – це повинно вас насторожити.

    Як я вже писав, таке придбання – справа серйозна, все частіше люди звертаються за допомогою до фахівця.
    Зараз настільки розвинена індустрія відновлення пошкодженого транспорту, що зрозуміти, чи була машина в аварії, іноді можливо тільки по дрібним незначним штрихам.
    Тут якраз і стане в нагоді мій досвід і професіоналізм.

  3. Чи був автомобіль в ДТП? Що саме пошкодилося, де проходило відновлення, чи є фото до ремонту. Чи була заміна стекол, яких і чому.

  4. На якому СТО проводилося обслуговування, як часто, чи є сервісна книжка, чи зможу я її побачити – цікавить, який в ній вказано пробіг?
    Запитайте також, чи змінювалися якісь вузли і механізми – планово або несподівано, у зв’язку з чим, і чи є про це запис в сервісній книжці.

Розпитайте про стан двигуна:

  • чи немає сторонніх звуків в моторі під час руху,
  • чи не підтікають амортизатори, сальники – скажіть, що все одно побачите це при огляді на ямі,
  • до телефонної розмови дізнайтеся нормальний для даної моделі витрата палива. Запитайте про витрату бензину або дизеля на даному екземплярі – по трасі і в міському циклі. Якщо витрата набагато вище середнього, це може свідчити про проблеми в роботі мотора.
  • порівняйте, яке масло використовує власник, і яке рекомендує виробник. Дізнайтеся у власника, як часто він його змінює, доливає чи між плановими ТО.

 

Якщо після такого великого розмови ви як і раніше хочете поглянути на цей варіант, задайте питання:

– А чому власне, ви її хочете продати?

Почувши зрозумілу спокійну відповідь, домовляйтеся про зустріч.

Це лише деякі питання, які слід дізнатися, перш ніж домовлятися про огляд. Якщо ж ви себе почуваєте невпевнено в телефонній розмові – зверніться в Автосерж.

Скориставшись послугою підбір авто під ключ, ви позбавите себе від необхідності самому шукати підходящі варіанти і здійснювати дзвінки.

Якщо ж ви вже призначили зустріч з власником зацікавила вас моделі, але сумніваєтеся в своїх навичках і знаннях при перевірці б/у автомобіля, для вас корисною буде послуга: діагностика авто перед покупкою.

Як оглянути автомобіль перед покупкою самому