Є певні міфи і переконання на тему того, яким, наприклад, повинен бути перший автомобіль. Іноді вже визначившись, майбутній автомобіліст виявляється на роздоріжжі: дизельний або бензиновий двигун.
До нас звертаються за допомогою: який же краще? У кожного авто свої особливості та нюанси. Саме тому ми вирішили зробити замітки про конкретні "муки вибору".
Розглянемо вартість на нове авто з салону: на момент написання статті, дизельна версія обходилася споживачеві від 487550 UAH. Бензинова в свою чергу від 401800 UAH. Обидві модифікації комплектуються механічною коробкою.
Основні технічні характеристики |
||
Двигун | 1.6 MPI | 1.6 Diesel |
потужність, (л.с./об/хв) | 124/6300 | 128/4000 |
Коробка передач | 6MT/6AT | 6MT/6AT |
Гальма передні | вентильовані дискові Ф280х26 | вентильовані дискові Ф280х26 |
Гальма задні | дисковые 262х10 | дисковые 262х10 |
Тип двигуна | бензин | дизель |
Підвіска передня | типу Мак-Ферсон | Мак-Ферсон |
Підвіска задня | типу CTBA - напівзалежна пружинна | CTBA - напівзалежна пружинна |
Паливний бак, л | 54 | 54 |
Маса спорядженого автомобіля, кг | 1359/1392 | 1462/1482 |
Найбільший обертовий момент, (Нм/об/хв) | 155/4850 | 265/1900 - 2750 |
Макс. швидкість км/год | 182/177 | 180/177 |
Гальмівний шлях ненавантаженого транспорту (з АБС) зі 100 до 0 км/ч, м | 35,5 | 35,5 |
Час розгону від 0 до 100 км/год | 11,3/12,5 | 11,2/12,2 |
Міський цикл | 9,5/10,5 | 6,5/7,5 |
Змішаний цикл | 7,3/7,9 | 5,2/6,0 |
* Витрата палива при постійній швидкості 90 км/год, л/100 км | 6,1/6,3 | 4,5/5,2 |
мінімальний кліренс, мм | 150 | 150 |
* може змінюватися в залежності від манери керування,
* не є експлуатаційним і визначався в результаті проведення ряду випробувань
Як бачимо, за даними з сайту продавця дизельний двигун споживає на 3 літри менше палива в міських поїздках. Та й за містом явно "втирає носа" бензиновому. При цьому крутний момент у нього 265 Нм.
"Хм," - думаєте ви, "і що ж це значить?" А значить це те, що досить плавно відпустити зчеплення і машина практично на холостих обертах сама поїде за рахунок «тяговитости» дизеля. Так само дизель дарує вам дуже бадьорий старт.
Здається, вибір очевидний. Але не все так просто: слід врахувати безліч нюансів і факторів.
На кожних 100 кілометрах скорочуємо споживання близько 30% палива (наприклад, 3 літри), що виправдовує більш високу початкову вартість авто вже через 2 роки (при річному пробігу близько 30 тис. км економія складає близько 25 тис. грн. На рік, правда, з цієї цифри доведеться відняти 2-2,5 тис. грн. зайвих витрат на сервіс).
Чи варті ці переваги описаних вище проблем - вирішуйте самі. Але подумати однозначно потрібно.
(Взято з форумів):
"Їжджу на дизелі. В порівнянні з бензином - мотор більш" гучний ". Але мені це" дир-дир "подобається, так що на любителя. Солярка є не на всіх заправках. Зате черзі зазвичай до колонки немає. Влітку було навіть приємно об'їжджати бажаючих заправитися бензином. "
"Катаюся один рік пробіг 88000, 2011 року, комплектація МЗС дизель 1.6, машиною задоволений на всі сто, по трасі їде 210 км/год легко."
"Деталі зручно розміщені, будь-які заміни НЕ проблематичні. Але виробник реально обманює з приводу витрат бензину (також як і бортовий комп'ютер), мінімум на 1,5 - 2 л занижує витрати при будь їзді. Їжджу газ-бензин, витрата бензину - 9 на 100 км, газ - 10,5 на 100 км. ГБО у мене стоїть BRC 4-го покоління, вожу 5 років, раджу.
А витрата на дизелі якраз відповідає нормі. Ходова розрахована на наші специфічні дороги, до 100 тисяч нею взагалі не займався. Єдине, на 65 тисячах поміняв стійки стабілізаторів ( "українські дороги"). Двічі був в серйозній аварійної ситуації, поріг і стійки відмінно себе показали. Пройдено вже більше 140 тисяч, а зазор клапанів не заміряв жодного разу. Проблем з мотором немає. Спритна машина як в місті, так і на трасі. Зручна для їзди за містом, дозволяє кліренс."
Більше відгуків можна почитати на сайті autoria, наприклад.
Що ж стосується б / у автомобілів Kiа Soul - не можна сказати про чітке розмежування в ціні на дизельні і бензинові.
На багатьох бензинових встановлено ГБО.
Важливо дивитися на стан машини в цілому: кузов, двигун, ходова і салон - все оцінюється в комплексі. Адже за великим рахунком автомобіль, це якийсь конструктор, де кузов - основа, а інше можна "доукомплектувати".
Але звичайно, кожному покупцеві хочеться купити найкращий варіант, як кажуть "щоб сів і поїхав". Ще й дешевше. А кожен продавець - хоче максимально вигідно продати свій товар, часто закриваючи очі на його "недоліки".
Ми для клієнтів аналізуємо співвідношення ціна / якість, загальний стан авто, наявність альтернатив на ринку, але остаточний вибір залишається за вами.
Огляд підготував асистент автоексперта Антон Войтенко.